HTML

Gablili

Friss topikok

Címkék

áfonya (1) ajándék (1) alma (1) ananász (1) aszalt (1) avokádó (1) baba (1) bacon (1) banán (1) barack (1) bazsalikom (2) besamel (1) bor (1) bors (1) borsó (1) brokkoli (1) burgonya (19) búzadara (3) Cézár (1) chips (1) cipő (2) citrom (1) csíra (1) csirke (23) csoki (2) csokoládé (1) csomagolás (1) cukkini (4) cukor (4) darált (3) darálthús (1) dekoráció (7) desszert (31) díj (1) dubarry (1) édesség (19) fahéj (1) feta (2) főétel (1) fokhagyma (6) fonal (1) főzelék (6) gofri (1) golyó (1) gomba (7) gombóc (2) gríz (1) gulyás (1) Gyros (1) gyümölcs (2) hab (1) hagyma (3) horgolás (5) hortobágyi (1) hurka (1) hús (12) joghurt (2) kakaó (1) kalács (1) kapor (2) káposzta (4) karácsony (1) karaj (1) karfiol (1) keksz (2) kelbimbó (1) kenyér (6) kesztyű (1) kínai (2) kocka (1) kocsonya (1) kókusz (1) kolbász (4) korhely (1) körömlakk (1) kreatív (24) krém (4) krumpli (12) kuglóf (1) laci (1) lekvár (1) lencse (1) leveles (2) leves (14) liszt (2) madártej (1) mák (1) malac (1) MÁLNA (1) marcipán (14) margarin (2) mártás (4) mascarpone (1) Mazsola (1) medve (1) meggy (3) méz (4) mézeskalács (2) nokedli (1) Oliva (1) öntet (2) öntött (1) oregána (1) oregánó (1) padlizsan (4) palacsinta (4) paprika (2) paradicsom (4) párizsi (1) párolt (1) pecsenye (1) petrezselyem (1) Pirítós (3) pirított (1) piskóta (3) pogácsa (3) pörkölt (4) puding (2) pulyka (3) pulykamell (1) püré (3) ragu (1) rakott (3) rántott (7) répa (3) reszelt (1) rétes (2) Rizs (7) rúd (1) sajt (12) sajtos (1) saláta (7) sárgarépa (1) sóska (1) spenót (1) sült (16) sütemény (9) sütés (7) sütőtök (2) svéd (2) szalonna (2) szegfűszeg (1) székely (1) szelet (1) szendvics (1) szezám (1) szezámmag (2) szilva (1) szóló (1) szósz (3) születésnap (1) tarhonya (1) tarja (1) tárkony (1) tartár (1) tej (1) tejföl (9) tejszín (1) tepis (1) tepsis (3) tészta (10) textil (1) tojás (5) tök (4) Töki (1) töltött (4) torta (14) túró (11) uborka (1) üdítő (1) varrás (2) virág (2) virsli (2) wok (2) zeller (1) zöldbab (3) zöldborsó (1) zöldség (8) zsömle (1) Címkefelhő

Holnapra igazi menza ebédet készítettem.

Paradicsomleves lesz, betűtésztával.

Elkészítése nagyon egyszerű. 1 papírdoboz sűrített paradicsomot (500 ml) összekevertem 1 kis fémdobozos sűtített paradicsommal, majd felöntöttem az egészet vízzzel. Szórtam bele oregánót és bazsalikomot, majd felforraltam. Beleszórtam egy kevés betűtésztát, puhára főztem. Ezután másfél evőkanál lisztet csomómentesre kevertem vízzel és hozzáadtam a paradicsomléhez. Forraltam rajta egyet, majd cukorral ízesítettem az egészet.

A második fogás grízestészta.

 

Egy serpenyőben kevés olajat hevítettem, majd rászórtam kb. 8-10 dkg búzadarát. Folyamatos kevergélés közben barnára pirítottam. Ezután ráöntöttem kb. fél pohár vizet (1,5 dl körül), csomómentesre kevertem, a gázt lekapcsoltam, és lefedtem a grízt. Egy pici csipet sót is szórtam rá.

Egy csomag (250 gramm) tésztát enyhén sós vízben kifőztem. Egy kevés olajat is öntöttem bele, hogy ne ragadjon össze.

A kifőtt tésztát összekevertem a grízzel. Porcukorral és házi lekvárral fogjuk enni.

Címkék: leves paradicsom tészta bazsalikom cukor lekvár búzadara gríz oregána

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gablili.blog.hu/api/trackback/id/tr156092860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása